Noen samarbeidspartnere :
På denne siden finner du en oversikt over noen leverandører og samarbeidspartnere jeg anbefaler for valg av systemer, tjenester og digitale løsninger for styrearbeid.
Som uavhengig rådgiver hjelper jeg deg å finne og vurdere de løsningene som faktisk passer for din virksomhet.
Jeg formidler kontakt med de som gir mest verdi for deg.
Som styrekonsulent i Styreforeningen kan jeg hjelpe deg med alle tjenester og kurs i foreningen.
Flere av disse finner du på Styreforeningen.no
Kontakt meg for en gjennomgang av hva Styreforeningen kan gjøre for deg.
Du finner også mere info på mine sider om Medlemskap, Boardcoach, sparringspartner, generasjonsskifte.
STRATEGI GJORT ENKELT - FOR HELE ORGANISASJONEN
MakeMyStrategy er et digitalt strategi-operativsystem som forenkler og strømlinjeformer strategiarbeidet – fra analyse til implementering.
Tenk på det som en smart assistent for deg og organisasjonen din, som hjelper dere å ta bedre beslutninger, involvere de riktige personene og sørge for at strategien faktisk blir gjennomført.
Nettbasert programvare for styrearbeid.
En rimelig, enkelt, intuitiv og effektiviserende programvare som bidrar til trygt og sikkert styrearbeid
Et sted for all aktivitet; innkallinger, gjennomføring av behandling, oppfølgingssaker og forslag til nye saker. Sikker protokollføring – signatur med Bank-ID.
dCompany
Aksjonær og styreportalen som automatiserer alt som faktisk tar tid, er komplisert og koster penger.
Med Dcompany samler du aksjeeierbok, generalforsamlinger, styrearbeid og selskapsendringer i en digital løsning.
Jeg leverer systemet gjennom samarbeidet med Styreforeningen og hjelper deg å ta det i bruk på en trygg og effektiv måte.
Les mer om dCompany, vanlige spørsmål og nyheter i systemet.
KeyFigma
Verktøy for verdivurderinger av selskaper basert på historiske tall og prognoser fremover
Laget for å benyttes i daglige oppdrag med verdivurdering, kjøp og salg av virksomheter
Keyfigma er designet for selskaper som ønsker å forstå og optimalisere sin økonomiske situasjon, enten de er i vekst, fusjon, oppkjøp eller restrukturering.
Ignite
samler innkjøps- og leverandørdata på ett sted — og forvandler det til aksjonsbasert innsikt.
Ignite hjelper deg å arbeide effektivt med dine leverandører for aktsomhetsvurderinger for å identifisere risiko for menneskerettighetsbrudd.
Med Ignite får du:
En digital tvilling av selskapet ditt, med all innkjøpsdata koblet sammen
Oppdatert data og innsikt for raskere, datadrevne beslutninger
Full kontroll over leverandører, kostnader, risiko, kontrakter og compliance
Samlet oversikt som kobler innkjøp og bærekraft
AI-drevne besparelsesmuligheter — finn skjulte muligheter
APPORT
Skalerbar lagerstyring for bedrifter i alle størrelser
Apport har optimalisert lagerlogistikk for bedrifter over hele Skandinavia siden 2000. Fundamentet er et sterkt WMS, men det er fokuset vårt på mennesker og endringsprosesser som gjør forskjellen.
Flere samarbeidsleverandører presenteres i løpet av kort tid.